Siapa Lagi Di Blog Saya




Sunday, February 6, 2011

Apa Ada Pada Nama?


Alhamdulillah... akhirnya pada 29 Jan yang lalu aku selamat melahirkan anak yang ketiga dan yang paling gembira sekali dapat jugak aku dan suami menimang seorang puteri yang kami namakan TEJA NUR MADINAH. Kalau ada yang bertanya apa maksud teja? Teja bermaksud pelangi.. (mengikut kamus dewan). Tapi kalu dalam Bahasa Arab tak pastilah plak. Bukanlah maksud kami ni tak buat ulangkaji dulu sebelum bagi nama anak. Tetapi memandangkan suami terlampau "berkenan" bangat ngan nama teja since dari anak sulung lagi dah dok berangan nak letak nama tu untuk anak pompuan kami. Akhirnya dapat ditunaikan jugak hasrat suami yang satu tu. Apapun buat suamiku "please jaga kami bebaik k..." hehehe

Actually bukanlah niat nak menunjuk-nunjuk tentang nama anak kami ni. Aku hanya sekadar nak berkongsi kegembiraan dengan kalian di luar sana. Maklumlah hampir sembilan bulan aku menanggung azab "morning sickness" sampai rasa cam tak mau dah pregnen lepas ni. Patutlah simptom2 masa pregnen pun lain sikit kali ni. Rupanya yang keluar pun memang lain jugak.
Buat anak2 mama Tuah & Rizky, jaga adik baik2 k..

2 comments:

  1. Tahniah!!!!!!!
    Putih la Teja nih.....sesuaiii for gegirll

    ReplyDelete
  2. awai2 ni putih lar.. pasni.. hope dia leh maintain smp besaq

    ReplyDelete

TERIMA KASIH KERANA MENGUNJUNGI BLOG MAMA TUAH.. JANGAN MALU2, JEMPUTLAH DATANG LAGI...