Siapa Lagi Di Blog Saya

Tuesday, April 19, 2011

Di Suatu Petang

Rasanya dah agak lama kami sekuaga tak amek angin petang di Padang Golf Jitra. Ya la sejak pindah ke Tg. Malim 2 thn lepas... Actually tempat ni bukanlah kawasan padang golf pon.. tapi terletak bersebelahan padang golf jer. Hehe.. Hum.. bila dikenang2 banyak sungguh kenangan kami kat sini. Ingat lagi masa zaman aku bujang2 dulu slalu gak petang2 berjogging keliling tasik. Bestnya.. teringin nak bejogging semula tapi apakan daya keadaan sekarang x mengizinkan. So petang tu aku n anak2 just jalan2 kat tepi tasik jelah sementara tunggu abahnya berjogging.



Antara aksi2 yang sempat dirakam



Nyum! Nyum! Nyum!

Yeah!!! sayalah Hang Tuah


Cerr dok elok2 skit.. "Baik Mama!"

Teja bergaya dengan stroller barunya..


Abah yang slalu jaga stamina

2 comments:

  1. Pulun kita dok jogging dulu, masa tu seblum nak kawin kan...hehehe

    ReplyDelete
  2. Haha.. pulun berjogging tp xkuruih2 jgk.

    ReplyDelete

TERIMA KASIH KERANA MENGUNJUNGI BLOG MAMA TUAH.. JANGAN MALU2, JEMPUTLAH DATANG LAGI...