Siapa Lagi Di Blog Saya




Thursday, July 7, 2011

I'm Back!!!

Sejak kembali bertugas di sekolah selepas 90 hari "berhoney moon" di rumah, tugas saya makin bertambah. Masa untuk bersenggang juga semakin terbatas. Hinggakan laman kesayangan yang saya bangunkan semasa bercuti panjang dulu tak sempat saya jengah walau seminit. Jika sebelum ni saya sangat risau dengan berat badan yang tegar hendak turun selepas bersalin tempoh hari tetapi selepas dua bulan berada di sekolah berat saya sudah kembali normal (45kg). Kalau dulu saya risau tidak dapat melaram dengan baju2 lama saya tapi alhamdulillah dah boleh pakai kesemuanya tanpa ragu2 lagi. hehehe..

Time ni baru lepas pantang badan belum susut lagi.. tgk muka pun kembang semacam ja

Gambar terbaru belum ada lagi.. asyik amek gambar anak2 ja

No comments:

Post a Comment

TERIMA KASIH KERANA MENGUNJUNGI BLOG MAMA TUAH.. JANGAN MALU2, JEMPUTLAH DATANG LAGI...